här ska jag berätta :D

ja d va såhär idag så höll jag på med våran ved hela lkånga dagen :P
ja o så hade jag på mig ett par joggingbyxer dom satt inte tajta dom var  bara jävla gamla, så jag verkligen kunde använda dom till veden utan o bry mig....

ja o så ere massa byggarbetare här utanför dom lägger stönmsladdarna under jord o dom höll på hos grannen mitt emot o alla stog med ansiktet mot oss o kun de glo på oss....
ja o ag tänkte inte så mycket trött som fan i armarna o skulle ta upp en ved kloss.... ja o så böjde jag ju ner mig för o ta upp den o som om ni inte kan gissa så spricker byxorna o nej inte över benen nej över HELA o verkligen hela rumpan... o jag hade på mig riktigt små små string.... hmm jao.... med rumpan åt bar stog jag där som förlamad rumpan ut i vädret mot dessa arbetande befolkningen..... fy fan. som förlamad.... ah o som om inte d räckte säger jag till gabi som håller på å sågar ved att jag ska ba gå in o byta om o visa henne hålet klart som fan hon itne kunde hålla si för skratt.. klart hade jag itne heller kunnat om jg hade sett synen av mig sj.. undra om dessa byggarbetare regestrerade mitt misstag :S

haha men nu e jag iaf jävligt trött.... haha ska ju rita lite åt annie nu :D har redan komme på en ide :D

så puss o hej på er

Kommentarer
Postat av: Annie

hehe åhh lussan så pinsamt gud:P vet vad du kännde det.. jag gjorde en liknande sak men i skolan.. böjde mig fram och plockade upp ett suddi och då sprack byxorna.... guud va pinsamt

tror de kommer bli super fint

2008-04-08 @ 22:24:59
URL: http://adiprovista.blogg.se
Postat av: sofia

HAHAHAH faaaan ja skulle garvat ihjäl mig rätt lagom om jag sett detta hahaha.. hm men samtidigt förstår ja om d va pinsamt... om dom gubbarna såg vill säga ahha :P Pusss

2008-04-09 @ 09:44:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0