jaha....

jahopp alla gör värsta listor på planerade grejer...
men jag har inget datum på alla mina saker jag har planerat så jag skriver ist allt jag ska göra NÅN gång innan sommaren e slut :P

köra upp (hemligt datum)
träffa jimmy (9 maj)
festa (hör av di när det e nått)
få ett jobbb (dom skulle ringa i slutwet av april å om jag får d börjar jag i början av maj)
börja på jobbet jag har (23 juni tidigast)
få min skatt (juni)
få min lön (juni om jag börja jobba i maj)
gadda mig igen (juni)
pierca i vimmerby (30 april)
köra lektion (ska ringa imon)
få besked om jag ska plugga i höst (juni)
börja plugga
ja o festa med... hehe
träffa kompisar o så-....

ja d va allt från mig till nu o till nästa gång

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0