jobb jobb jobb

vecka 26-34 har jag fått jobb på lundagården på natten :D
nice något nytt inom vården :D iofs så har dom itne så många nätter som semestervikarie men iaf han satte mig på natten fär marie (min förra chef) sa att mig går alltid o lite på, så roland min nya chef sa att han sate mig på det för han litar på att jag har  körkort till dess....  hmmm verkligen glad glad glad o jag ska ha körkort nästa gång :D har förberett mig bra som fan men d e ju ett tag fram till dess :P sedan kanske jag får ett jobb till innan sommaren..... typ plantera skog...... så då går d snabbare till nästa uppkörning...

om jag nu har råd med den vill säga.... suck hatar pengar........

hmm ja ni men jag piercar iaf.... så ni vet det om ni e intresserade :D :D :D

ja ni det var det nyaste från mig :D

piercade öra idag :P

navel på tors 2x
läppen snart på en tjej vet ej när....
ögonbryn på en tjej vet ej när :P
o kanske en lite mer intim grej på en kille :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0