jobbintervju

hopp nu ere itne alls lång tid kvar sedan ska jag på jobbintervju så håll tumsingarna för mig.....


hmm ibland så e man väldigt tvidelad.. .efter denna helg så e jag det... det enda jag vet e att jag itne tänker be om ursäkt då jag itne gjort något....
eller jag sa bara sanningen "du e inte fet bara lite överviktig" jag tycker inte d e fel o säga så.... jag skulle också uppskatta mer om mina vänner e ärliga mot mig o säger nej men fet är du itne men dock lite överviktig eller överviktig eller tjock eller nått om jag e de... för annars blir man tre gånger mer ledsen om man går med tanken om att vara smal. i en sådan vänskap som du ojag hade borde man kunna säga ärligt vad man tycker du satt ju fgaktiskt o berättade för mig hur FULA mina piercingar e att det e aldeles för mycket... de e vad du tycker å d e la så det e.... jag menar så kan det ju vara du fick säga att dom e fula utan att jag sa upp vänskapen.... men jag fick itne säga en sanning ens för då skulle du promt mena på det att jag e elak som säger så till di för riktiga vänner gör inte så??? nähä... men då kan itne våran vänskap betytt så jävla mycket... för även om jag nu gjorde fel som sa sanningen så ere ändå inte så fel att man säger upp en vänskap anser jag men du ville det o då är de väl okej. för jag tänker inte be om ursäkt för jag tänker o vill itne ljugas för mina vänner... dom som verkligen står mig jättenära kan jag säge så till.... för dom vet att jag älskar dom o vill dom väl o inte nått annat jag tror inte sofie skulle bli hälften så arg. jag vet hundra procent att annie emmah och paula inte skulle reagera så.... ted skulle inte bli så arg han skulle inte bry si för dom vet o står mig så nära ändå att dom vet jag vill dom väl..... jag anser därför inte att jag behövver be om ursäkt... o det sårade mig så jävla mycket att du säger jag vill itne vara vän med en som säger så, att jag inte ens tänker tänka tanken mer nu på att säga förlåt.... o jag anser inte heller att det e fel o skriva det här då faktiskt inge namn näms....
så det så...

nu ska jag käka o göra mig i ordning till intervjun :D håll tummarna :D

Kommentarer
Postat av: Namnlös

O sen en sak till.. jag säger inte upp vänskapen pga bara det utan även andra saker o eftersom du inte bryr dig tycker ja inte att du ska sitta o skriva det här????????????

2008-04-14 @ 12:02:47
Postat av: Emmah

Hej Lussan!
dags för en kommentar från Ugglan.
Jo först o främst vill jag bara säga en sak, vafan är detta för barnnivå ?..Sofia om du läser detta, du är ju för fan en mamma och har inte mer vett i hövvet än detta!?. okej jag har inte hela historien, jag kan inte döma fullt ut. MEN att kunna sitta och ge kritik åt en annan person men att sen inte själv kunna ta kritik då du faktiskt ställde en fråga som du ville ha ett ärligt svar på, då ligger problemet helt på dig själv Sofia!. det är hårda ord men SANNA!. Man bryter inte upp en vänskap pga av en idiotisk liten skitsak som detta, det är liksom under barnnivå!. Jag blir så trött på såna saker,däför skriver jag ärligt vad jag tycker om detta.

Och snälla, Ni är vuxna, bete er som såna!. jag vet att du tänker på ett annat sätt Lussan och jag vet att du ALDRIG skulle bryta upp en vänskap för en sådan här sak, ja tror det får gå jävligt långt innan du skulle göra det.
SÅ jag förstår di helt gumman. MEN för att ytterligare kommentera,så önskar jag att ni båda löser detta, då ingen av er kommer att må bra av att ha detta liggandes i bakhuvvet. Man behöver inte ha fler ovänner, det räcker redan me dom man har!. säger inte att ni måste va bästisar, men att ni inte ska hata varann.

De är hårda ord jag skrivit här men jag använder det för att jag vill ni båda ska förstå, framförallt du Sofia. Och jag förstår helt o hållet om du är fly förbannad på mig nu. men iallafall så önskar jag er båda att detta kan lösas!

Jag tackar för mig och önskar er ett gott liv fullt med kärlek och lycka!

Älskar dig Lussan, du är guld värd!
/Emmah

2008-04-28 @ 23:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0