kärlekens vägar möts????

jao jag vet ju itne hur jag ska säga det har inte pratat med någon om det... eller så.... du stog där på den där jobbintervjun... o de var la inget med det vi var 4 st på jobbintervjun o bland dom du. jag tycktes mig inte märka nått speciellt med di egentlign men sedan skrev du ju till mig på helgon??
varför gjorde du det till just mig?
vf letade du efter mig på helgon liksom???? nu sitter jag som klistrad vid datn o ser om du svarat på helgon även om du skriver jag svarar sedan så kan ju sedan vara efter tre minuter.... jag vet inte d e ju inget så jag e inte kär men ere våren som gör de???

asså jag vill inte vara ensam jag vill dela kärlekskänslor med någon med denna speciella livskärlek... jag vill verkligen vara lycklig skratta meed någon ha så jävla kul o busa med någon kunna sitta med ett glas vin o bara sitta o prata hela natten lång om allt möjligt.... sitta o kolla mysig film gå långpromenader i kalla vintern o bada sola o sega på varma sommaren.. kommer hem från jobbet o sitta o vänta på varandra... allt göra allt dela något fint med en speciell person....

d e verkligen sommarkänslor i mig långa härliga sommaren grillpartyn som fan kärlek sexlust badlust bli brun visa lite piercingar o ha kul så jävla kul o jobba tjäna pengar ha d så fucking jävla skoj som man kan ha de....

åååh men dessa pengar det e skitjobbigt med dessa förbannade pengar :S körkortet har kostat mig flera tusentals kronor... helt sjukt mycket tusentals kronor ni kan inte tro hur mycket kronor det e o nu får fattiglussan böna o be för att hoppas på att någon vill pierca si!!! så jag iaf får in lite pengar :D men det löser simen spänningarna i ryggen o huvudet vill itne släppa av alla tankar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0