nä fy fan

jag e en riktig potatissäck inget orkar jag göra....  :P för tydligen så har jag ytterliggare en gång fastnat här i min potatisäckshållning o sitter o glor på onödiga saker som bilddagboken KUL RIKTIGT jävla kul.... orkar liksom inte gå ut o fixa med veden d e jobbigt när näsan rinner  =( vill ha ett jobb o det nu nu nu nu nu!!!


ååpåh jag dansade förut det var  kul så skönt o gjort det igen :D så jävla kul o röra si till musiken o kunna veta att man glider med dom ljuva tonerna :D


kläder?? ja ni jag får panik min garderob e antingen otroligt stökigt så allt väller över eller så e den tom TOOOOM TOM TOM! jag vill ha den fylld som fan!!!!!! snygga kläder massa kläder... vill ha nått fint o kl mig i men nej nej nej nje med tomma ögon glor min tomma garderob på mig o skrattar " nu du lussan får du gå naken"

Kommentarer
Postat av: Nenne

Jag vet att det känns hopplöst på jobbfronten. Jag söker o söker men får ingenting :( Du kan få mitt hemtjänstjobb om du vill, pallar inte att vara där längre. Har du sökt inom vården i hultsfred? Finns ju alltid rum för vikarier inom vård och hemtjänst tycker man. Man behöver ju som sagt pengar hela tiden. Lycka till i jobbsökandet =)

2008-04-24 @ 12:13:34
URL: http://nennsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0