nu fick jag veta

fick inte planteringsjobbet... *pustar ut* eller nja jag hade nog velat haft det o ändå inte liksom..... jag ville inte gå ner på¨så lågnivå som att hoppa på ett rör stoppa ner en planta i röret dra bort röret o sedan trampa fast jorden runt plantan... det hade varit 90 kr i timman iofs så det hade ju vare nice o få men nja. jag kände nte riktigt för det nu utan körkort o allt liksom..... man skulle ju va där 6.30 o så... men ändå hade jag behövt det så väl dumma idiot som kuggade mig :S tss hatar.. nåja shit the same nu e jag med andra ord ledig 3 månader till sedan börjar jag jobba gutt gutt gutt.... :D för det jobbet i sommar e d jobbet jag vill jobba med o d e skönt som fan det vill inte jobba med annat än vården där får min kropp ta så mkt stryk den vill jag vill inte jobba med annat för det.....

ja o sedan mina piercingar d e gutt det e nog det roligaste av allt o i juli ska jag köpa gaddningsmaskin :D då ni folket...


men känner ni folk som vill pierca si, rekommendera mig då jag e billig o bra kan till och med säga folk ni kan prata med som jag har  percat som kan tala om för er vad dom tycker om mig o så :D

Kommentarer
Postat av: lisa

ha en bra dag! :)

2008-04-05 @ 15:31:44
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se
Postat av: Annie

ja man får splittrade känslor om sådant.. och uppkörningen.. om sanningen ska fram har jag tappat allt självförtroende på mig själv efter kuggningarna.. jag haaaatar att köra upp.. men hoppas de går bättre för dig

2008-04-06 @ 22:19:39
URL: http://adiprovista.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0