hallå :D

ja ni nu sitter man här i skolan o har datakunskap eller dom andra har det jag har inte det ju :P hade ju det redan på gymnasiet å fick mvg så känns dumt o göra om :S

men iaf så e jag lycklig o glad

folk kommer mer o mer till mig o vill pierca si nu ere folk som letar redda på mig :D har folk lite överallt :D karlskrona göteborg o mest i kalmar län :D jag e så lycklig o nu så ska jag börja gadda med har redan tre kunder :D fan så gutt ;D

o pengar fick jag med igår snark redan har massa gått till böcker o datan jag köpt men vad fan nu ere mkt pengar kvar iaf o jag ska spara undan lite :D dock så går ju massa till den där dumma dyra jävla bensinen :S o i januari ere skatt o försäkring som går på :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0