19 år idag :D

känndes tungt att stiga upp på sin 19årsdag o åka till jobbet.... men faktiskt blev det 6,5 timmar med obtilllägg :D det är goda pengar som e väl behvda!
jag bara längtar efter min nästa lön för det kommer bli MASSA pengar för jag har jobbat som en idiot!!!!
helt utbränd känns d som nu ska jag egentligen inte klaga för att det finns folk som har  det värre men jag känner mig helt utbränd! hela ryggen från nacke o ner till svanken gör ont som fan... o d e norpans fel för efter det han gjorde har min rygg alltid varit cp.... hela mitt huvud e som en påse mjöl o vatten med andra ord degig... för jag går å e trött dygnet runt även när jag sover o jag mår skit i kroppen helt slutkörd.....
men d går d funkar jag e glad för alla presenter bilen o bilklädseln och sen fick jag sådana där speciella pennor teckningspennor o sen så en fotlänk och massa godis... muuuuuma :D

o eftersom att danmark inte blir av, så ska jag åka till emmah o sen ska vi till ullared o grejer fan så gutt :D o dricka lite o sen mums :D kolla film mysa o ha kul :D


tack alla som tänkte på min dag o grattade mig :D tack tack tack :D

Kommentarer
Postat av: Ia

:) Tänkte höra om jag får lägga till din blogg bland länkar? puss

2008-07-21 @ 16:30:23
URL: http://mammaiia.blogg.se/
Postat av: Ia

Ja d e klart du får :) hmm alltså ja vet inte ?? ja vet inte ens hur man lägger in vänner? puss

2008-07-21 @ 22:58:56
URL: http://mammaiia.blogg.se/
Postat av: Annie

hoppas du hade en trevlig dag och myste välförtjänt av rakletterna sedan, de är mumsigt=D saknar dig gumman och tycker de är tråkigt att inte Danmark blev av, men vi måste ses snart iaf och du kommer ha det skoj på ullared(GeGås som det heter egentligen) finns massor.. allt närmare sagt...

kramis

2008-07-25 @ 16:22:51
URL: http://adiprovista.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0