halloj

jahopp nu ska dagarna räknas ner igen snart händer det igen den stora dagen uppkörning o jag hoppas det går bättre denna gång än  förra för fy satan så nervigt det var sist o sitta där köra koncentrera si med en snubbe som från början intee tyckte om mig. men denna gången ska jag klara det jag hoppas det annars går jag till grund o botten sönder fan så ledset... men jag vill vill vill vill klara det... jag vill....

jaha...

imon har jag iaf körlektion igen :D fast jag vill inte vill inte vill inte..... men måste la.. men så går d lite o göra iaf :D kommer bli en händelserik vecka detta....

men nu ska jag sova iaf

Kommentarer
Postat av: Paula

som sagt :D om du verkligen vill så kommer du få de ;) din envisakräfta ;););) :D:D:D Vi är bäst!

2008-03-21 @ 14:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0