halloj

hmmmm asså jag har  märkt en sak dom dagarna då du helt enkelt inte kan vill eller bara inte hör av di iaf dom tänker jag på di hea tiden typ saknar di som en idiot för du har dina braiga stunder dina hur underbart gulliga stunder som helst när du busar med mig säger hur vacker jag e...
jag kommer ihog denna ena minut så tydlig det var  nog bara en minut som det hela tog kanske två men säkerligen inte mer...
vi låg i sängen jag på di.... du höll om mig o du smekte mig över ryggen bara det var  underbart... när du kom upp mot skulderbladen sa du, här satt vingarna en gång i tiden innan du föddes för du är en ängel, en ängel som räddade mitt liv för hade jag itne haft di hade jag för länge sedan druckit ihäl mig eller gjort annat för o itne leva men nu, nu har jag di min ängel. det var  underbart hur underbart som helst....
jag vet inte alls liksom vad jag ska tycka o tänka o känna liksom jag känner bara mig himla osäker då jag inte vet vad jag borde tycka o tänka för du ena stunden är världens största idiot som skiter i om jag så skulle ta livet av mig framför ögonen på di o nästa minut är du världens gulligaste plutt som blir orolig bara jag typ inte går på trotoaren även att d inte ens kommer någon bil för d kan ju komma en bil som inte ser mig om en timma typ..... då är du väldens största prins men sen e du fulla äckliga dumma egoist igen som skäller på mig för att solen e gul alltså du skäller på mig för saker jag itne gjort o ändå bara för jag saknar di så mkt när du itne hör av di, så förlåter jag di om o om igen... vi kommer inte bli ihop igen det vet jag redan nu du kommer alltidsitta där med din flaska sprit o vara deppig o komma till mig o vilja ha tröst jag kommer alltid försöka trösta di.... o du kommer alltid åter o åter igen bli förbannad på mig för tat jag säger en grej fel eller för att du anser att jag säger för mycket rätt.... å ändå komemr jag likförbannat sakna allt vi ändå gjorde ihop åkte med mopeden in i ett jävla bord o skrattade som fan åt det ba för jag återigen hade tappat kulan till en piercing o du ville va gullig o hämta en åt mig.... 
alltid om o om igen letade du efter mina tappade piercingar o kulor o allt vad det var :P lika irriterad blev du varje gång o alltid letade du längre än jag efter skiten för du visste hur ledsen jag blev annars.... =(
ändå blev du alltid förbannad på mig o lät dina utbrott få fritt lopp på mig o ingen annan jag trodde det var  för jag  var  din flickvän men icke de e så än, även att vi nu bara e vänner... d e synd...

du säger gämt du saknar mig jag går gämt o letar efter andra o jag blir kär o du blir så ledsen.... du blir så ledsen om jag säger nu är jag ihop med den o den..... eller jag  e kär i den eller nån e efter mig du vet jag e poppis o kan få en del. jag har  en  del o välja på jag vet det =( förlåt att jag behöver såra di om o om igen d e inte meningen men du sårar ju mig lik förbannat.... fan också vf e livet så svårt o leva......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0