jaha....

nu sitter man här igen o skriver en rad eller två...

blev så jävla besviken på ted igår som lovade fylla på min tele o sen så skulle han få pengar av mig i handen för det..... o han gick ju med på det inga problem han skulle göra dte direkt efter han kom hem från elmia igår o han skulle va sååååå snäll o ställa upp för mig för en gångs skulll.... o jag kände mig så glad o lycklig igår så jag lät honom vara hela dagen skrev bara ett  glad påsk sms o ett gulligt litet snällt sms om att jag tänkte på han o att jag hoppas han har  kul o att jag saknar han.... ja o sen senare på kvällen frågade jag när han trodde han skulle komme hem..... hmm ja då var han redan hemma o tänkte sova o då skrev jag men du skulle ju fylla på min mobil.... men då skulle jag sluta vara så trög o tjata så förbannat han skulle göra det imorgon för så jävla brott ere faktiskt inte o bla bla bla bla.. men han vet det e brott för mig han vet det jag e mobiltönt jag e verkligen det o jag hade behövt pengarna igår o inte ida för nu kan jag inte skicka mess o d kommer ta fram till klockan 13 då han kanske går upp innan jag får pengar på min mobil o d e krävande riktiggt krävande.... jag vet inte heller vf han blir så fucking irriterad hela tiden heller på mig.... asså han har itne varit si själv på sista tiden antingen har han en ny vilket skulle vara helt underbart  för han lite snett för henne men då kan han ju säga det så jag förstår eller så bara orkar ha inte med mig men sedan sista helgen vi va då han var hur elak som helst mot mig har han förändrats totalt han kanske lyssnar på sin mamma som tycker vi bör sluta umgås.... inte fan vet jag me njag tycker d e dåligt attt man faktiskt inte kan lita på han någon  gång.... jag menar sist jag mådde skitdåligt orkar inte gå in på hur dåligt men riktigt bottendåligt bad jag han ringa mig men han HANN INTE FÖR HAN SATT OSELADE WOW med andra nötter.... fy fan så besvikande....
ja men jag ska inte klaga för mkt men jag blir så jävla besviken trodde liksom vi var vänner men han beter si itne som en vän.... ska ge han chansen en enda helg till o d e nu den 27e då ska jag åka till han o om han behandlar mig som vnligt ska jag ta bort allt som har  med han o göra telenummer o allt.... sen skiter jag i han hur ont det än gör liksom....
det finns bättre vänner som faktiskt alltid ställer upp o som alltid finns för mig o er vill jag tacka....
den som just nu står mig allra närmst det e ju faktiskt paula.... fan helt gudomligt underbar  e du gumman... vi har  fan alltid kul ihop o jag e så glad att du alltid ställer upp va d än e o bäst av allt du bor i närheten :D
ja å så ere ju såklart annie sofie zofia o nenne....
älskar er massa tjejer... jag vill verkligen umgås med er oftare än vi gör för jag saknar er så förbannat mycket dock har det varit mycket nuförtiden inte haft pengar o resa så mycket =(
o jag har inte pengar än dessa förbannade pengar jag hatar dom...... jag kanske får ett jobb nu iaf o d e skönt som fan det iaf ;D så håll tummarna för mig att körkortet o jobbet funkar bra :D jag vill verkligen få mitt liv tillfixat nu..... hatar detta jobbia jävla skitliv utan pengar o körkort sitta fast hemma hela tiden för inga bussar går =(
saknar minavänner liksom som bor hundra millångt bort o som man inte kan hälsa på vist vissa kostar det bara 52 kr till fram  o tillbaka... eller 100 kr. men det e mycket mycket när man itne har något eller när allt går till körkortet.... fy fan så detta suger =(

Kommentarer
Postat av: Johanna

Håller alla tummar jag kan för dig gumman att du kommer att klara av uppkörningen så du får ditt efterlängtade och kämpande för körkortet...TROR PÅ DIG GUMMAN!!! PUSS Johanna

2008-03-23 @ 16:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0