denna för nennes skull :P

denna skriver jag för nennes skull :D

egentligen skulle jag skriva imorgon men nu blir det idag :P ;D

ja ni helgen har varit väldans stressig eller vad man ska säga!

förstå åktre jag till gamleby på grönt veckoslut träffade nicklas och boban rk sara som e bäst o christina.. annars träffade jag inte så mö mer folk :P :Dmen d va kul iaf.... kul o se skolan igen :D o se dom man saknat sådär o sara ska jag ju på fest med nösta vecka skolavslutning eller student o grejer... fan gutt ju :D

ja o sen träffade jag koffe därmed o med hans systers ungar o han o hans syster o mg i bagaget åkte vi in till gunnebo a shit vilka söta ungar egentligen :D riktigt söta. fast ja mina piercingar dom skulle ju inte vara där tyckte dom o mitt hår var gräsligt för d va tv fäger :P men hur goa som helst tyckte jag även att jag haaaatar barn.... småglin liksom....
ja sen kom vi hem till han o typ kollade film o grejer... :D mysigt som fan :D o så käkade vi pizza o hälsade på någon polare till han som grillade hehe... ja det var  riktigt kul o så :D

ja o sen på lördagen satt jag mig på bussen till högsby :S snark med dessa bussar nu har  man körkort men att köra bil har man inte råd med :S bensinen e dyr som fan :S ja i vilket fall så köpte jag en grillad kyckling i högsby, åt den illsammans med några fåglar som kom dit o käkade med mig... dom var så söta... fåglar som käkade kyckling med mig... wiiieho :D
ja o sen bar det av till elins fest... ja d va himla kul där ... eller det blev det sen iaf. utöver att jocke stukade foten o en som itne var  så glad började bråka o slåss o skit :S o efter så var  jocke så skysst o bjöd på cola o pizza mums vad gott :D

ja o sen på söndagen åkte jag in till nybro o träffade på måne :D
shit asså där skulle vi grilla med hennes killes familj... men vad fan där kom jag itne så bra överens med mamman.. tjenna så sur hon var :S eller vi kom inte riktigt överens o hon vart lite sur på mig. o jag på henne för vi hade la inte riktigt samma åsikter... om saker o ting sen när jag sa vi skulle sluta diskutera detta kunde hon itne ta det o var tvungen o snacka vidare... ja o till slut så slängde hon ut mig för jag vägrade prata mer :S
ja iaf var d kul sen hos simone två fattiga människor käkar nudlar massa dagar i rad. fast det var  gott när vi lagade nudlar med ost o gräddsås :P :D o så flätade vi massa massa... snark asså.... skit mycket flätor så nu har jag rastaflätor igen.... undra hur länge dom håller :P

o idag kom jag hem :D skööönt klappade mina möss lite o så :P


på fredag ska jag pierca en tjej i ankarsrum o en i gunnebo :D jag älskar o pierca!

ja o så vill jag ta en fika med nenne snart för di saknar jag otroligt...
saknar ju massa andra med men blir så irriterad på att vi bor 35 km ifrån varandra o ändå ses vi aldrig fast det är det jag vill så gärna :( snyft.

Kommentarer
Postat av: the world of ellen*

hejhopp!
spana gärna in min blogg och lämna en liten kommentar så blir jag glad :)
puss, ellenslife.blogg.se

2008-05-28 @ 21:06:25
URL: http://ellenslife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0