jag har så mycket

jag e så kär eller så kär kanske inte men jag känner jag har så mkt känslor o ge.. men dom som jag verkligen vill ge mitt djupa jag till dom vill itne ha det.... eller jo DU vill ha det men du e fel som fan d funkar inte igen.... trotsiga e vi ju nog båda två... fy fan jag verkligen känner hur känslorna sprider si i mig... vilja je kärlek till den där absolut bästa...  den där speciella... jag vill detska funka nu och föralltid att ma kan fånga personen om den behöver o själv bli fångad skratta å gråta ihop ha samma drömmar o leva för..  trivas ihop o gå ihop funka tillsammans o ja ni vet djupa känslor alltid få den andra o le ..... jag vill så gärna men jag vill inget hastigt bara för att jag vill ha det där lilla extrat sådär speciellt....

men alltid så blire fel iaf... antingen duger man till en natt eller så duger man itne alls o dom som verkligen vill ha mig, dom vill itne jag ha :S jag har  massa folk springades efter mig som vill träffas som vill ha mig som typ gör allt för mig o bara mig, o vad gör jag dissar dom för dom inte e min stil min grej min sak liksom.... . det känns lite jobbigt =(

hoppas det blir bra nu när jag åker till västervik o träffar di :D hoppas det blir bättre denna gången än sist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0