jävla skit fan :P :D

nej d e inget som e skit snackade bara med di nyss o du sa så om tvätten full som bara den men så jävla gullig o söt asså snackar med mig o fixar tvätten mitt i natten så var den inte klar jävla siiiit fan... o nån jävel som ringer här fan... o d va så kul ju :D
shit jag e lite nervös för o träffa di asså jävla skit fan men nu vet jag iaf vf jag itne kunnat glömt di på hela två år å du alltid dykt upp imin skalle om o om igen men d e sjukt det e bara petra som vet om vem jag snackar om för bara hon som var med om allt just då o allt anden sa o allt som inte stämde då men som kanske stämmer nu o så....  o ja vad fan så jävla snygg o rolig o fy fan :D shit asså har inte vart med om detta rikgit...

jaja körde mamma till konsum idag fan så stort det låter JAG körde mamma liksom :D jag mamma o det var  lagligt till på köpet liksom :D fan vad gutt :D :D :D

hmm ja o imon så ska jag sätta mig helt sj o köra ere tänkt helt ensamt o själv :D



a jo juste LÄNGTAR till på fredag :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

skulle behöva hjälp
titta på mitt senaste inlägg.
vilken hårfärg tror du att jag kommer passa i?
www.enlitentax.blogg.se

2008-05-10 @ 23:40:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0