när var hur???

emmah o jag har bestämmt nu att till danmark bär det av tivolie o krogutforskning möjligtvis ska koffe anna o emmahs bror o hans flicka med också men d får vi se men i vilket fall som helst ska vi dit när vi har pengar
fan så jävla underbart åka dit med di gumman fan så jävla skööönt :D du gumman vi kommer ha skitkul egentligen kanske bäst om vi låter alla kilalr stanna hemma kanske din bror o hans tjej o sen har vi kul som fan utan alla killar som iaf gör som dom vill :P

ja o sen har jag planerat lite annat när jag får pengar o de e

*åka till annie om hon nu vill vilket jag vet att hon vill SAKNAR SOM FAN!!!!
*fika med nenne när vi kan o vill för d va fan så underbart sist... underbar vänskap tycker jag iaf
*åka till karlskrona hämtam in laddare hos simon träffa alla roliga folks igen o pierca ture
*köpa tattoomaskin
*gadda mig
*göra rastaflätor o festa med elin o gänget i hb (nu i helgen) ä'ven pierca becka :D
*åka till västervik o pierca petra o linda

ja så ere säkert fler saker jag itne kommer på just nu :D ;)

ja o sen ere så att nästa vecka får jag schema för jobbandet i sommar sen ska jag till hultsfred o kolla synen... jag ska klippa gräs i mängder o jag ska kanske till koffe beror på
o så ska jag ju till nybro o de o sen ska jag pierca helene o becca o sen ska jag hem o på söndag ska jag köra mamma till oskarshamn o sen hämta henne igen....


eh vad fan ska ut o fixa med bilen snart måste kolla vad som finns för skit i den o så :S :D o tvätta den o så :D

ne nu orkar jag itne skriva mer även om d finns så mkt jag skulle vilja skriva...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0