tors

det ska bli kul på tors ska det bli underbart kul jag e lite pirrig i magen av det :P :D faktiskt lite nervös hur våran dejt med ett paket nudlarr o en nerladdad film ska se ut ... så enkelt men så mysigt :D
jag tror det.. synd vi inte bor lite närmre =( men kanske kommer hända??
ja jag vet inte men det glädjer iaf mig att d kommer bli kul :D
det känns iaf bra o veta att du vill träffa mig :D att du komemr stå å vänta på att jag kommer :D o att vi kommer ha kul med varan :D
så får vi se vad allt leder till.. jag hoppas det slutar better then last time :D men d gör det du förtjänar en andra chans... faktiskt du e värt det... jag tycker om di :D o e nyfiken på mer :D

have a breake, have a kitkat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0