bara för malins skull

hm vet egentligen inte vad jag ska skriva men jag gör detta för malins skull :D

ja jag var o spelade boul fr fförsta gången i mitt liv  i lördags o jag hade så kul s jag visste inte vart ja gskule ta vägen. min partnr o jag kom till o med i kvartsfinal d va så ballt o kul synd vi åkte ut sen ba :P :D

men men känner att jag har för mkt o göra jämnt blir att man tappar kontakten med vännerna o så å d e synd som fan vill hitta på massa med allla men tyvär så går d inte när alla e så utspridda med =(

men men iaf så e jag så lycklig att mitt piercingeri går bra iaf o nu ska jag börja gadda med :D så d ska bli kul :D ska sätta mig imorgon eller nått o så ska jag gadda mig plugga o så ska jag ja jag vet i fan :P

men men d va d för denna gången

jag e så lycklig kär

Kommentarer
Postat av: Sofia

Faan så nice duktig du e som kom så långt :) Tycker vi borde ses snart fast som sagt du har så mkt för dig hiih =) men får du tid över nån g kan du ju höra av dig :P puss

2008-09-11 @ 12:28:23
URL: http://mammaiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0