fett med nice

hopp egentligen lite drygt knappt ingen som kommenterar på bdb o knappt ingen som kommenterar här men jag skriver la för jag har tråkigt :P

min chef rngde mig idag för hon gjorde lite byten med en natt ska va på mitt favvoställevirserum :D ja iaf så sa hon att alla på jobbet (personal och pansionärer) var hur nöjda som helst med mig. så dom tyckte det var synd att jag bara var vikarie o med tanke på att det snart är massa folk som går i pansion och med tanke på att jag snart harpluggat klart så finns stora chanser att jag har jobb när jag sluuuuuutar skolan för jag e så jävla bäst o ÄLSKAR MITT JOBB!!!!!!

ja o så har jag ju fått lägenheten med som sagt så ska börja flytta in den 1 september :D ni ska få se kort sen hur allt blir o så :D fan fett med nice

o fett med ( oj vad fett allt e :P ) iaf fett med nice o åka till ullared på fredag shit d e ju imon jag ska till pennyhjärtat tiden gick fort o tur e d för vet ni hur mkt jag har längtat efter detta eller? först som sagt var i min kära bil köra bort till ulricehamn sen snacka med penny hela natten lång sova i husvagn fan så skoj :D d e alltid kul med husvagn o sen med världens bästa penny med :D
ja o sen fett med shopping eller hur brudar??? blondie o penny??? o sen såklart pengar som flyter iväg :P :D ja o så sen så underbara resan dit o hem med penny o blondie kommer bli så nice :D
ja o sen träffa emmah på fredagkvällen o förmodligen dotter på lördag o sen träffa emmah igen hon skulle visst jobba på lördag :P o sen hem.....
JOBBA  asså visst jag jobbar som ett cp mkt. men fan vad jag älskar de men kroppen säger visst ifrån lite blir lite oroväckande när tobbe snackar som symtomerna han hade när han blev sjuk en hel del o tyvärr för mkt av de stämmer
men jag e stålkvinnan jag fixar detta :D

aja ha nu nice. kanske inte uppdaterar fören söndag nu :D

Kommentarer
Postat av: Blondie

aa fan va FETT allt känns... ska bli as kul att träffa oh sen slösa pengar. fick 1600kr av faster:) men de räcker ju ett tag iaf ju:)

Lovee You <3

2009-08-19 @ 18:11:25
URL: http://alltidtankefull.blogspot.com
Postat av: Anonym

oh snart snart :D fan vad underbart de kommer bli :)

Längtar :D

de är ju hur snart som helst :O haha :D wonderbaring ! :D Du är bäääääääst! :)<3333333

2009-08-19 @ 18:34:41
Postat av: Sofia

Fett nice om du får behålla jobbet , fett nice eftersom du trivs :) vlle oxå skriva fett hihi :P nej men grattis iaf låter ju som du redan sitter säkert :)

2009-08-19 @ 23:08:07
URL: http://htpp://mammaiia.blogg.se
Postat av: Sofia

Fett nice om du får behålla jobbet , fett nice eftersom du trivs :) vlle oxå skriva fett hihi :P nej men grattis iaf låter ju som du redan sitter säkert :)

2009-08-19 @ 23:08:11
URL: http://htpp://mammaiia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0