fy fan

fan så jäkla bra helg de har vart underbar shoppingtur med brudarna o fan länge sen man va med emmah men absolut bäst sova i husvagna md penny älskling fölovade som sagt nu md :D gjorde allt likadant dock så handlade jag för lite grejer på ullared eller ah de va för billigt :P :D
men iaf nu kan jag köpa min soffa då :D
hahaha
niiiiice

hm ja ni idag ska jag iaf jobba.. eller ah i natt ska bli så jälla kul :D

hm men iaf jag funderar på vad man ska köpa mer till lägenheten :P
soffa iaf
o säng :D
o lite te ja jag skriver sen kanske

jag köpte iaf

kaffebryggare
brödrost
reflexjacka
ett paket med porslin o glas o gafflar o knivar mm. 66 st.
en sådan där blandare automatisk ah ni vet
stekpanna
grytor
enkofta
några linnen
2 bhar
lite ljus
hygiengrejer
hårfärg
ett linne t mamma
o sen kommer jag inte på mer just nu

Kommentarer
Postat av: penny

haha ja de var verkligen hur kul som helst.

älskling;)

haha ;D

ta de lugnt på jobbet^^

2009-08-22 @ 16:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0