ja ja

där ser man när man väl som i föregående blogg skriver om hur man känner blir folk arga d e ju fucking kul egentligen är jag rätt glad fixar mina problem sj o pratar inte så mkt om dom. för jag hellre finns för er... o detta e då tacken
men måste säga att efter lite hit o dit o jag tror faktiskt även missförstånd om hur hon o jag menade saker så tackar jag blondie för jag fick säga allt som faktiskt vart tungt... o d e tunga grejer... specce om man aldrig får snacka om dessa saker eller man känner att d man erättar blir glömt då berättar man ju inget ist...
men d kändes skönt o befriande o snacka om de... hoppas de stannar mellan oss också..

ja iaf håller jag på å packa men fan vad grejer det e.... kan inte fatta att d e så mkt som ska med.... bara ett rum som ska flyttas ju....
men d e ändå massa mycket som skall med... ja ja ska bli kul o åka till vv imon iaf o hämta bord o lite... :D

hm ja ni ska iaf åka till ullared snart igen med några av klassen o d e lite konstigt att soppan kostar 75 kr för var och en när d e dubbelt så mkt o köra... ja ja men så kan de ju va kul hade vi ju iaf blondie o penny.... men konstigt iaf...

hm ja o sen ska jag planera upp lite min dag eller ah min vecka fram till flytten

torsdag: åka med tobbe till vårdcentralen o ta blodprov o sen till västervik o hämta mina grejer hos koffe. glas soffbord o tvbänk
fredag: packa mera jobba natten
lördag: köra till tobe efter natten sova o sen åka med han o kolla på marknaden o sen dra till zilla o ola o dricka lite. åka hem
söndag: sova ut ruset :P :D
måndag: skola, hämta daisy och lite grejer till tobbe
tisdag: hämta nyckel packa in mina grejer i min nya lägenhet hämta säng o grejer o så kommer ju cimmie med  o packar upp tvn o de.... sen kanke hämta ett till lass med grejer :D'
d e veckan fram till då :D

fett med nice.
o jag mår bra..... fast jag har mina bekymmer o dom klarar jag också

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0