jaha

okej egentligen är jag ingen bloggskrivare...

men ja ni en del har ju frågat mig om inte jag kan skriva igen
så jag satt o funderade lite på vad man kunde skriva OM kan ju inte skriva fan ordlösabloggar...
men får la fundera lite medans jag sätter på kaffet

kaffet är påsatt men temat vet jag inte än

men iaf....
kollade posten idag men fick inte mina så älskade papper jag vntar på lägenhetspapper... hoppas jag får den :P :D
men vi får se har iaf ett köksbord och en tv :P

den 21 ska penny o jag o blondie o kanske någon kompis till penny åka till ullared pennybby vi ska shoppa loss like hell de kommer bli FETT MED NICE jag längtar så jävla mkt...
du e helt underbar gumman fett med kul har vi ihop ju ;D sova husvagn med :D faaaan jag lääängtar fattar du hjärtat blir helt extas när jag tänker på hur jälla kul vi ska ha :D
o massa t lägenheten ska shoppas.... :P :D

hm ja o sen lägenheten då i hultsfred jag vill ha den, nu vill  veta om jag fårr den... men han frågade ju visserligen efter tre ggr o 2 uppfyller jag d enda jag inte uppfyller är ju faktiskt föregående hyresvärd men d e ju mamma som e så han får la ringa mamma :P :D hahaha

hm ja ni ska nog åka till vimmerby o köpa mig en säng snart :P e la illa tvunget. hahaha
mycket som ska inhandlas när man ska flytta till eget för första gången :P :D

jaha ni nu ska jag dricka kaffe...

puss o kram på er.

Kommentarer
Postat av: Sofia Werlin

Absolut :)

du får gärna maila mig på: [email protected]



skicka med 2-3 bilder, säg vilka färger du vill ha, vad där ska stå i headern och skicka även med dina inloggningsuppgifter till bloggen :)

2009-08-17 @ 16:41:47
URL: http://sofija.blogg.se/
Postat av: Sofia Werlin

jag hoppas att du blev nöjd med designen :D

2009-08-17 @ 19:17:26
URL: http://sofija.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du är bättre än bäst!

Fan vad kul vi ska ha de :D

de kommer bli så otroligt najs. Puss på dej hjärtat<3 :)

2009-08-17 @ 21:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0