varför

asså jag försöker verkligen...
försöker verkligen ställa upp för alla....
men jag vet inte vem jag ska vända mig te när jag har nått... jag går å bär på en jälla massa just nu som egentligen ingen vet om....
man ställer upp o ställer upp o när man behöver prata o nån säger men du får prata med mig så har den det mkt värre o den o den mår sämre o hit o dit o gå till psykolog jag har inte nå psykiska problem jag vill ba ha nån o prata av mig med....
så jag får la fan skriva här eller nått---> här lyssnar jag på... men så får man detta jag kan inte ställa upp för dig för jag mår skit själv.... o jag kan itne ställa upp o de där e gammalt men d e inte gammalt d e fan inte gammalt d e saker jag känner nu som jag vill prata om nu men nej d e fan ba gammalt gå till psykolog jag kan itne snacka med dig nej m,en fan här sitter jag med tårar i ögonen o lyssnar på ditt....

eller så ere så att jag berättar försöker prata o sen när man återkommer till de man berättat så får man höra va????? e d så??? d har du ALDRIG SAGT nehe ne bara två tre gånger va....  o hur kul ere då å snacka med nån.... eller den man sitter även här om nätterna om dagarna faktiskt rätt ofta o låter folk öppna sitt hjärta o man lyssnar man gör de gärna man ställer upp för sina vänner sina så älskade vänner men var e folk då när man själv behver hjälpen??? nej men d har du aldrig sagt... fast man e hundra på att man sagt de...

hm o vissa vissa har man bara helt enkelt inte den kontakten med så man kan inte snacka med dom längre.... folk nuförtiden säger att dom har så mkt för sig o egna problem som dom bara väller ut över mig o eftersom jag känner att jag klarar de klarar det för mina vänner o hjälper dom o ställer upp för man älskar dom o vill ställa upp..... jag ska ha mina problem o era... men inte fan kan ni ställa upp för mig när jag behöver er =( för d e fina sms man får då.... typ d harjag inte ti med  o ingen ork till men egentligen fattade du ingenting  när jag skrev du tog det jag skrev som klagomål o vände dig bort lämnade mig i sticket....
synd =(
 

Kommentarer
Postat av: Yoanna

Jag kan lyssna om du vill prata någon dag:)

Kram Yoanna

2009-08-26 @ 09:41:59
URL: http://thethoughthashitme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0