hm

jag e trött på skolans jävla snack om våran avslutning de enda som alla kunde tänka sig var ju faktiskt himmel o pannkaka o de gick ju tydligen inte ör alla fick tydligen inte plats där :S

så nu ligger de på förslag o åka till malmö över dagen teater o shopping om jag fattade de rätt o vem fan vill åka till malmö över helgen....

andra alternativet e måliljans museum på ettt gammalt sanatorium o sen mat där finkläder skulle de minsann vara.... o när jag påpekade då att jag inte har de o inte heller har lust o köpa det då blir man jämförd med en 13 eller 14 åring att vara lika obstinat. påpekade jag då i bärsk ton att jag faktiskt inte har jävla finkläder o skit då säger du men kom i dina skitiga jävla jeans då ja visst de kan jag gärna göra då för helvete.... fan då kan vi ju ta med respektive kan tobbe komma i sina skita reflex som d e hål på som han har på jobbet o i laggårn.... vore fan skysst :P :D
måste bara påpeka för dom som kanske INTE känner mig så väl jag kanske går i jogginbrallor till skolan men mina kläder e då fan inte skitiga iaf..... för tvätta de kan jag faktiskt...

hm trött på evigt tjatande om denna jävla avslutning jag trodde vi skulle ha kul med hela klassen o fira att vi slutar o e undersköterskor men ist blire tjaffs tjaffs tjaffs en lärare som styr över en hel klass o allt blir bara pissigt o trisst :S

ja ja imon bitti ska jag iaf göra ett nytt försök att jogga innan skolan hoppas vädret spelar med bara :D

nu ska jag hm ja borsta tänderna iaf snart

juste ni som e sugna e välkommna på fest hos mig på lördag :D

Kommentarer
Postat av: Thess

Jag som trodde avslutningen skulle vara något positivt och inte ett tillfälle att lyfta fram "klasskillnader" etc? För det blir ju så om man går till finare ställen trots att alla kanske inte kan.



Det är synd att du blev kallade för obstinat bara för att du sa att du inte har några finkläder, vem som än sa det borde kanske tänka på att du är student också... och studenter har ju inte råd med vad som helst.



Att attackera någon på det sättet som den personen gjorde är barnsligt och oacceptabelt,speciellt när man ska arbeta med människor sedan....

2009-12-07 @ 23:46:48
URL: http://fairytailoflife.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0