slagsmål hål i min vägg bråk med älskling och försvunna bilnycklar----> förmodligen aldrig mera fest hos mig

jaha ni denna helgen har varit fruktansvärt skiiiit :( jag ville ha en fest som var skoj en riktigt jävla skoj fest ist så gick hela helgen åt helvete...

ja vi satt där tobbe o jag o började dricka o inge folk kom. min lägenhet var i fint skick o vi bara väntade.... sen kom de första folket o de andra folket o mera folk..... o de va väl till en början rätt skitkul egentligen. anders sjöng o spela på sin gitarr, jag tror att jag kan sjunga o sjunger med... ah skitskoj från början sen vare några som började bråka... o någon annan som la sig i det. o wuuuups så låg dom på golvet o slogs. när jag kom ut i min hall stod allt kors o tvärs tobbe ( inte min tobbe en annan snubbe som heter tobbe ) iaf tobbe o veronica med anders emellan sig. för han försökte sära på dom. till slut fick vi isär alla tre o lugnade ner tobbe men veronica höll fortfarande på som en överhysterisk människa.....
ja iaf så slogs dom till slut slängde jag ut dom grät som ett skållat gick ut o rökte gick in igen.... då upptäckte jag de..... ETT STORT FETT HÅL I MIN VÄGG.....plus namnskylten nere i trappan helt sönderslaget.... helt sjukt egentligen.... :S här betalar jag fin hyra för o ha en fin bostad o någon annan slår sönder skiten???? ah de slg slint ett tag för mig där..... tur för den där tobbe att han hade stukad arm annars hade jag nog i mitt rus smallt till han..... eller egentligen kanske tur för mig då han verkade stark som fan.

hm ja förbannad iaf folk ville lugna mig  de funkade la ett tag. då kom tommys gäng o de va okså helt okej :D

sen började frida dra med oss en stund till vimmerby.... :D de va med kul när vi kom tillbaka så blev zilla och ola osams o började bråka. inte specce med kul de heller =( men de löste jag sen...

men min tobbe då... hade ungefär pratat med mig o så i kanske ja 20 min på hela festen så så kul var de =( ledsen besviken o sur vart jag för de sen ville han inte ens dansa med mig efter allt då blev jag ännumer sur o ledsen o allt var skit.... sen kom beah o mathias vilket var kul som fan men sen började dom OCKSÅ bråka..... hm skit också....

sen vare också så att veronica och en sm hette danne höll på med mig som fan. de vill säga raggade på rätt friskt.. men veronica löste sig ju när jag slängde ut henne efter hennes utbrott och efter hon raggade på mig OCH min tobbe... ( skriver min då de fanns två tobbe )

ja iaf så var de inte specce med kul =( klockan 6 halv sju hade vi iaf lyckats få ut alla ur min lägeenhet diskuterat klart och hunne somna...

i morse vaknade jag bakis som fan.... ledsen på tobbe och veronika och min tobbe såg hålet i väggen blev sur och allt var skit,,,

när tobbe skulle hem idag på kvällen hade nycklarna till bilen han hade sålt försvunnit lägenheten såg ut som skit men iaf tack att du dammsög älskling....
så de va de....

ALDRIG MER FEST HOS MIG!!!!! de va de...

Kommentarer
Postat av: Thess

Alltså det låter ju inte kul för fem öre... synd att festen spårade ur så och att alla bråkade. Vet du vem som gjorde hålet kan du ju begära att den ska betala för lagningen.

2009-12-13 @ 18:43:41
URL: http://fairytailoflife.blogspot.com
Postat av: Frida

Jättekul att ni hakade till Vby en stund iaf :) Hoppas det löser sig med vägg, nycklar etc .. det är ju absolut inget du ska stå för! Ses imon ..!

2009-12-13 @ 19:03:32
Postat av: sofia nr2

Jag är grymt glad att vi inte kom på festen hehhe, den lät inge vidare =/



Hoppas att allt är bra med er?!

puss

2009-12-13 @ 20:09:52
URL: http://diamantmamman.blogg.se/
Postat av: Malin

Helt sjukt att det ska spåra ut så förstår att du inte vill ha fest fler ggr. :)

2009-12-14 @ 12:59:48
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/
Postat av: sofia nr2

uppdatering tack =p :)

2009-12-17 @ 14:21:20
URL: http://diamantmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0