trött

jag jobbade igår natt sen gick jag i skolan, gick hem sov två timmar kunde inte sova mer o sen åkte jag o jobbade i natt o sen dess har inte jag sovit...
så med andra ord, gick upp tisdag klockan 7.30 var uppe te 13 på onsdagen sov två timmar gick upp alltså  typ 15 för kunde inte sova mer o har vart vaken sen dess... nu e klockan 14.13 :P kanske bra o sva lite nu då.... sen jag gick upp på tisdagen för 55 timmar sen har jag sovit 2 timmar. sjuuuuukt....

aja iaf så har jag äntligen fått min nya diskmaskin så d e fin fint :D

min bantning går inge bra för jag går inte ner så nu ska jag o frida börja springa också.... shiet de kommer va tungt :P men men får la gå om man vill fattar inte att jag inte går ner =( kan de ha med stressen o göra????

iaf.. nu ska jag sova. god natt


juste..... någon som kan göra en ny design åt mig??? e trött på denna =(

Kommentarer
Postat av: Sofia

Flt att ja inte gjort ett förslag åt dig än :S men har inte haft tid/ork.. men om du fortf vill att ja ska göra ett förslag så kan jag göra det.. om du säger lite hur du vill ha den/skickar bilder du vill ha i header + säger färgtema.. så ska ja försöka f tid med det denna gång! puss

2009-12-04 @ 12:21:41
URL: http://mammaiia.blogg.se/
Postat av: Thess

Stress kan påverka ja men du kan även få muskler då du är så aktiv som du är och att det är därför det för tillfället inte blir någon skillnad på vågen.

2009-12-04 @ 14:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0