falska jävla vänner

jag blir så fucking jävla helvetets trött på allt skit

hm jag VET INTE VART JAG SKA BÖRJA... ni kan ju ta åt er ni som känner att det gäller er. jag blir så fucking jävla trött på att alltid ställaupp för alla hela tiden. när folk vill att jag kommer o ska pierca så e jag tvungen o göra de annars blir folk sura att jag jobbar 115 timmar på 2 v när man egentligen bara ska jobba högst 80 på en dagtjänst. jag ställer ändå upp när jag kan. på mina lediga dagar jag ytterst sällan hat ställer jag upp... hjälper folk som behöver kör slut på mängder med bensin o sen sitter man här sj när man väl mår skit... jag vill inte sitta här o klaga som fan o va en liten tyck synd om mig brud. men faktiskt så e de störande att jag ställer upp. planerar en sak gör för bästa vännernas skull en annan sak.... men när man själv behöver dom kan dom inte ens svara på ett fucking simpelt sms. men iaf. även så ere så att jag finns o finns o finns o som sagt kör upp massa bensin men vad får jag för de... inte ens en skvätt soppa... men ja ja... jag blir lite le på å ställa upp för vissa när vissa inte ställer upp för mig. när jag kan bli uppringd dygnet runt men jag inte kan ringa er dygnet runt. sen finns det ju vissa som man blir helt förvirrad av som verkligen ställer upp utan nånting... folk man inte kännt så jävla länge o folk som JAG verkligen uppskattar. folk som jag skulle vilja lära känna som jag vet att jag funkar bra ihop med som jag e rädd om som e helt underbara men ni som jag alltid ställt upp på ni som egentligen bara sviker mig. vad ska jag med er till??? ja o juste sen ni som har varit mkt mkt nära som nu inte e så nära men som man iaf tycker d e bra med o tycker iaf att man e okej vänner d e lite synd o bakom ryggen höra massa skitsnack... höra vad ni säger om mig när ni inte ens känner mig längre...

jag blir så fucking jävla helvetets trött på allt skit

Kommentarer
Postat av: Malin

haha men kina mat är så fucking jävla gott jue :D

2009-08-08 @ 13:26:22
URL: http://jeffsflikka.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Dags och börja skriva mer hun :)

det är tråkigt när de blir så:/

fyyy fan.

ingen tacksamhet alls.

men finns här de vet du=)<3

2009-08-16 @ 20:23:55
Postat av: sofia Werlin

jag kan nog ordna din design en dag :) ska inte vara några problem :)

2009-08-16 @ 21:40:55
URL: http://sofija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0