en fundering

jag skrev faktiskt en lång blogg nyss om vad jag tyckte om en grej men sen tog ag bort de igen för de lät så larvigt så ni som såg på min bdb att jag skulle skriva om en önskning till tobbe.... de gjorde jag o sen sket jag i de :P

mohahaha....jag e elak... :P :D

nu ska jag dessutom straxt gå på lektion o glo på en jävla redovisning snark.....
trisst
piss....

synd att man inte kan ändra textfärg på denna sida då hade jag skrivit önskningen genomskinligt.......

men nu struntr jag i de o går på lektion ist...


för den delen hatar jag o banta o träna för de ger inge resultat iaf... jag känner mig ändå ful o tjock o hemsk =( =( =( =( =( =( jag vill se ut som på andra tider igen =(
vf skulle de bli såhär..... jag hatar o shoppa kläder =(
god natt





Kommentarer
Postat av: sofia

Vad gnäller DU om som ÄR smal?????



Hur lätt tror du det är för mig som INTE är smal att hitta kläder? =/



Va nöjd med din kropp gumman!

puss

2009-11-12 @ 13:42:38
URL: http://diamantmamman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0