hm

jaha ni igår var vi i kalmar köpte hela två par jeans som egentligen om man ska va ärlig e för tajta men jag bantar ju för fullt så de får gå.... hm snark hatar köpa kläder som sagt...
men de va pissigt tråkigt tur ag inte hade jobbat natt innan för då hade jag somnat stående.... sen jävla sjukhusmat rena rama rånet en negerboll o en festis fan 33 kr hur fan vågar dom??????

ja ja sen fick vi käka på mc donken för sjukhusmaten betalar inte jag för där rök min bantning ja.... hm fan också men som sagt två par jeans för 100 kr st e helt okej ska se om jag orkar ta kort o lägga ut :P :D

hm nått mer vet i fan om jag orkar skrive men i natt ska jag jobba fy helete sen ere helg... :D så skönt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0