hm morgon igen....

fy fan sista halvtimman å jobbat var hemskt tog på mig min vinterjacka och en filt men kallt vare utav bara fan o trött varjag med :P men men.... till slut kom jag hem efter natten... tror d e vacinet.... jövla skitpruta men vad gö man itne fr o få behålla jobbet....
men iaf när jag var på g till sprutan igår så vare en snubbe som hälsade på mig o jag hälsade tillbaka fast jag itne visste vem snubben var sen skulle jag fortsätta gå.... men då stoppade han mig ingen svenska kunde han bara lite engelska...sen ville han veta namn o mobilnummer o skit o jag bara eh näj knappast va?????
sjuk typ..... liksom VARFÖR????

hopp sen tog jag sprutan....
sen lagade jag lassange vilket blev såklart allt för mkt :P p inte så överdriet gott heller :P

min kollega jag hade i natt var inte specce kul o jobba med hon började med o tala om för mig vart allt ho har ont o df kunde hon inte förklytta lyfta mm... så jag fick ta de.... plus att hon står o söger till pansionärerna det regnar blött regn ute o de på fullaste allvar liksom hm sjukt konstig o körde bil som en kratta med... jag ser ju inte var man petar i ettans växelnär d e så mörkt sa hon..... mmm mjo.. eh ah haft körkort i hur många år kärring??????

hm ja ni de va den natten o nu ere kallt utav bara fan igen :S

hm men men....

gick hela natten med tyngder runt benen o nu har jag träningsverk, IGEN.... hm nåja får la gå å sova nu då... så jag får nån sömn innan jag åker till älsklingen ;P ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0