hm

shiet alltså nu får det bli helt slut med godis även om helgerna.... d e ju sjukt jag går ju inte ner även att jag inte äter lika mkt o skit men hm aja jag vet mitt mål o jag vet varför jag har de målet....

snaaaaark
pluggat till provet hela fucking eftermiddagen sen fyra till två o nu så sitter jag här o skriver av mig lite.... egentligen borde jag la sova.... men glor på vingar av glas.... den e helt underbar..... :P

jag har fått in en smula under enterknappen :P

hm.... ååååh så snark allt e för tillfället....


men nått som muntrar upp e vänner mamma o tobbe annars hm e allt så snark just nu....

asså om inte kursen sjukvård hade slutat om två v hade jag hoppat av skolan hade jag inte fått nätter på nattpatrullen emellanåt hade jag skitit i jobbet....
hade inte vännerna funnits hade jag haft de skittrisst hade inte mamma funnits så hade jag saknat ihjäl mig efter mamma....
hade inte tobbe funnits hade jag gråtit en tår varje kväll för saknaden av de underbara asså visst jag har klarat mig utan han i 20 år... vi träffades första gången den 6 juli... o innan dess har jag klarat mig... utan han men nr man väl upplevt något så underbart så saknar man ju de om de inte skulle finnas kvar....
jag e rädd o förlora min mamma, mina vänner o tobbe :D
d e helt underbart men jobbet skolan o min fritid e snark... snark snark... men de får gå till 1 april då slutar vi skolan d e iaf nått som e niiiiice.... :D

hm jag ska ringa hyresvärden imon med dom har inte fått upp mitt namn än o lysknappen i trappan funkar inte än o ja... d e segt bara de med namnet...


shiet jag e festsugen... jag vill festa skita i skolan o jobbet o festa loss med massa kul folk :D
vem e på????

Kommentarer
Postat av: Thess

Jag känner igen det där med att man inte vill förlora. En rädsla man får ibland fast det inte finns någon anledning till det, likt förbannat är den jobbig att ha. Skönt att det bara är två veckor till med kursen iaf. Att plugga är väldigt trist...

2009-11-10 @ 10:30:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0