jaha natten då

d e ju kul jag e inte såååå van på lundagården e inte där så ofta. men de går ju bra om man bara jobbar ihop med en ordinarie men nej då dom sätter ihop mig med en annan vikare som varken har jobbat natt eller dag på lundagården.... d e ju kul.... NOT men natten gick iaf skitfört hon ar ju skitenkel o snacka med o massa larm fick vi med. inte till o glömma äckelstädet som man har mitt i natten så klockan 3 ställde vi oss o moppa goolv. vad skulle du tycka om jag moppade ditt golv klockan tre på natten klart vi var inte inne i själa lägenheterna men utanför i koridoren... så d räcker ju ba de men men.... de får la gå liksom. natten gick iaf. sen skulle jag hem o dom bygger ju som fan så fattade ingenting... hm igår körde jag fel så hamnade på en gruasad väg ist för den rätta men hem gick bättre men jobbigt med massa ombygge... o så en saabjävel framför som inte vet hur man gasar alls så de tog hundra år o komma upp i sjuttio o sen körde han i 70 på 90 väg o typ mellan 15-25 på 30 väg o 50 på 70 d e skitjobbigt o ingen chans o köra om fy fan :S men men de får la gå nu e jag iaf hemma...

sova nu o sen upp o shoppa loss på systemet :P :D
haha får se vad de blir bara :D
sen fixa sig i ordning ja juste fan konsum ska jag hoppa in i med o shoppa lite o sen hem o klä sig o sen hem till tobbe hämta han sen till överdum o köpa pizza o sen te fia o bamse käka pizza o fredagsmysa :P :D naice :P :D kommer bli så skönt med ledig helg :P :D

ah fan nu skiter jag i detta god natt på er :P :D

en fin bild jag tog på vägen hem från tobbe här om morgonen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0