jaha

nu ere inte bara bilen som e paj annars diskmaskinen med... :S asså d e skummt som fan när man har på diskmaskinen.... då kommer massa äckelpäckelvatten ut i diskhorn o stänger man av maskinen o glor in i den då har allt de äckliga runne tebax... så så ere :S äckligt o hemskt... :S

ingen bra dag så nu går jag ut o röker....

fattas ba att mamma dör tobbe gör slut mina vänner sticker o tvättmaskinen pajjar då vore livet perfekt med struligheter :S snark o bläääää....

men iaf en skön sak sjukvårdskursen e sluuuuuut. fick g i den o de va de jag ville ha....

o psykiatrin börjar denna vecka.... så d e också skoj....

o även fest i helgen blir skoj...

ja o sjukt nog kör jag en volvo nu under tiden som jag inte har egen bil sjukt skysst o låna ut bilen :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0