jahopp

gaddade mig idag hehe :D
men gjorde bara om en som jag hade sen innan :P :D
skitsnyggt blev de ju faktiskt :D

hm ja ni nu ska jag snart jobba så ska plugga klart käka en macka o åka sen :P :D fett med nice med pengar med de där boendet e pissigt seeeegt men de får gå kan ju plugga under natten men fan drygt boende o dryg pluggning lika med sömntablett så de blir ju inte bra alls =( men får la hålla mig vaken på nått sätt med boken får ta med datan med o sitta här o på bdb men tror inte d e så uppskattat :P
hahahaha

men plugga skall man la få göra eller?? ah får se när jag kommer till jobbet dom har säkert massa städ också som ska fixas mitt i nätterna o de kan man la tycka o tänka om vad man vill :P :D

Kommentarer
Postat av: Thess

Jag vet vad du menar. Är drygt när det inte hände så mycket. Men min polare fick iaf plugga där han var.

2009-11-05 @ 13:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0