mhm

Ht-09 Kurs: Människan socialt och kulturellt 100p Författare: Cecilia Gustafsson, Frida Salerud, Lucia Rappich, Madeleine Andersson Vux VdG Handledare: Eva Johansson heögen då har vare skitskoj :D kom till tobbe i fredags o hämtade han sen åkte vi te fia o bamse o käka pizza o grejer. lagom had även rickie o sofia komme som hade med sig min spegelvägg fett med nice tack tack tack :D jaha sen så käkade vi pizza gött som fan :P :D sen söp vi rökte ( fia var duktig o rökte inte mkt alls) hm o sen så söp vi tobbe o jag hade välla lite roliga intressanta samtal då da o sen sov vi runt tre var la klocka tror kjag... men kul kväll som fan..... tror vi glodde på film med o idol o käkade godis... hm ja iaf lördagen var jag trött som fan hela långa lördagen käkade paj o åt gd vad ska man säga??? ja god mat iaf :D sen åkte vi hem... lagom till gamleby börjar min bil låta som fan hemsk utav helvete... :S hm ja typ som om man försöker köra igång på treans växel men hela tiden liksom skummt som fan.... helt körd o de visade sig ju då att katten (katalysatorn) e körd eller vad de heter ny katt precis vad jag känner för o precis vad jag längta efter :S hm hem tog vi oss iaf :P skönt e de.... så nu får vi se.. nån som vet en billig bil o köpa eller en å låna???? hm ja ni nu vet i fan gjorde kyckling förut som e inte god för d var färdiggjord :P :S hm ja ni o sen så bakade jag faktiskt smulpaj en med jordgubbar o strösselsmulor sån där ni vet o en med äpplen vart fan sketagött jag kan de här o bamses o tobbes mjöl o socker o grejer kom te användning :P :D hopp med detta med bilfanskapet e ju klart inte skoj alls…. Hoppas jag får tag på människan med golfen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0