nu ni

jag ska nog göra min blogg till för bara vissa läsare.... o ni som vill fortsätta läsa får skriva ner de för de finns vissa folk som klagar lite för mkt o lägger sig i lite för mkt jag skriver dettta för o få skriva av mig.... inte för o få höra vissa saker o d e bara vissa jag klagar på.... eller bättre sagt en jag e riktigt trött på å få höra kommentarer på både klagomål på hur jag skriver och vad jag skriver typ.... ah nu iaf så ska jag göra så om två v e denna blogg låst så ni har en chans o skriva era namn..

jaha i natt gick de bra o jobba men ingen natt har varit så lång någonsin innan :S det fann INGENTING o göra på boendet o i vanliga fall e dom bara en personal där men skönt e väl det att jag hade en skitbra kolega med mig då dom hade en agressiv n palliativ o en med syrgas o en ep patient på bygget.... o stå ut med dessa tio timmar helt sj d e ju bara jobbigt :S men men. de gick bra

jaha min bil funkar inte än o inte min diskmaskin heller. :S skit tråkigt tur att dom där hyresvärderna står för diskmaskinen iaf men undra hur det ligger till med diskmaskinen egentligen ska dom laga den eller ska jag få en ny??? jag tror jag får en ny iaf....

hm o igår satt jag barnvakt till en 4 o en 7 åring fan de va skoj :D dom blev dock lite bortskämda :P dom ville ha korv med bröd o det hade inte zilla hemma... så vi tog en promenad till willys då jag inte hade barnstolar... hm o sen ville dom ha sånna nötter som finns på piff o puff ni vet..o det fick dom ju klart dom var ju så snälla i affären... mmm o glass bjöd lussan på.... o så följde dom så snällt med o kollade höger o vänster innan dom gick över vägen :P :D hehehe.... sen käkade vi korv med bröd framför en goer film ( vilket vi inte fick för mamma zilla egentligen:P ) sen käkade vi glass.... sen kom någon kompis förbi till dom så då hade jag plötsligt tre ungar :P men dom satt så snällt o käkade nötter o ritade... sen lärde jag dom o dammsuga upp de dom smulat ner o de gjorde dom ju också himmla snällt :P :D
hm till slut kom zilla hem o då drog jag med.... jättebra gick de... :D

jaha o nu så väntar jag på min diskmaskin o så skriver jag här :P snark för o redan va vaken fan borde handla med i helgen s man har mat till denna månaden med :P hyran e ju iaf betalad så tak över huvudet har man ju iaf :P:D

hm o sen tjatar zillapilla på mig o julpynta med mig bara för hon tycker jag ska lära mig o tycka om julen igen för som ni alla vet kanske HATAR jag julfanskapet. helst vill jag jobba från 21.00 den 23e till 07.00 den 25e minst under julen men de får man ju inte :P men men d e vad jag vill bara slippa allt julskitshelvete :S

ja ni nu vet i fanken mer vad man ska skriva

ska snart fixa till i min garderob snart :P

nu blir håret rosa

Kommentarer
Postat av: bina

jag vill läsa fortfarande!

2009-11-27 @ 16:32:25
URL: http://binaackeby.blogg.se/
Postat av: Sofia

Sofiiia viiilll =)

2009-11-27 @ 17:30:40
URL: http://mammaiia.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag vill fortsätta att läsa.

2009-11-28 @ 15:03:38
Postat av: sofia nr2

Sofia nr2 vill fortsätta läsa!! =D

2009-11-29 @ 16:41:51
URL: http://diamantmamman.blogg.se/
Postat av: Thess

oops det var jag som skrev anonymt, Kommenterade från annan dator och tänkte inte på att nicken inte står automatiskt då :P

2009-11-30 @ 13:07:50
Postat av: Klasskompis

jag vill jag vill jag vill :D

2009-11-30 @ 19:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0