tjenna

ja ni som vill fortsätta att läsa bloggen har som sagt var chansen i typ en o en halv vecka till o säga till...
o du som kommenterade anonym igår lite svårt o veta vem du e som vill läsa :p :d

hm helgen har vart skitkul ändå... utöver att man var sjuk i allt man gjorde... i fredags kom iaf älskling. funderade på å åke till fia o rickie men tyvärr skulle ju jag jobba morgonen efter smart var inte de alls då jag mådde skit.... sen städade vi lite o fixade lite o sen drog vi på fest på kvällen vilket jag inte heller skulle gjort då jag var sjuk o blev lite extra full :(
hm i vikket fall som helst sådrog vi på festen som var skitkul :D förfestade lite med jossan tobbe zilla o beah hemma hos mig :D
väl på festen var festen i full rulle :P hehe,,, skitkul fick ju veta massa saker på festen med. tobbe o jag ska till exempel bli sambos :D den 7e januari :D sen vet man ju aldrig om han flyttar ifrån sen igen om eller när han får jobb :D men så ere iaf :D glad som fan e jag för de :D

jaha sen gick vi ut på krogen med :D o så ja du kom vi hem till slut o då somnade jag å tvärt....

vi satte även upp min spegelvägg jag fick av fia o rickie... fett med nice blev de :D skitsnyggt nio speglar spegelvägg finns i mitt sovrum nu :D


jaha idag då har vart skitsegt för var sjuk hela dagen bakis och sjuk e ingen bra blandning :P :D

hm men käkade pizza med. köpte även 4 filmer. hade sån jävla tur.... köpte två filmer för 199 o två filmer för 99 men jag fick filmerna för 198 för hon kollade fel :P :D niiiiiice :D

hungrig e jag iaf...

imon börjar min nya bantningsteori. få fasta former på 50 dagar eller va de va finns med i i form :D verkar skitbra :D

o så börjar ju psykiatrikursen imon med :P :D

o så hoppas vi på ny diskmaskin imon med :D

Kommentarer
Postat av: "Sus"

Låter som en kanon helg!!! Synd att jag ej va med på festen... jag e inte den som bangar för sånt annars! Pizza e bra dan efter mkt salt behövs! Ha de!!! Ses!

Ps, kul för dig att du bli Sambo!!!

2009-11-29 @ 21:26:51
Postat av: Thess

Låter riktigt kul att ni ska bli sambos :)

2009-11-30 @ 13:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0