vad fan

asså jag loggade in här o visste vad jag skulle skriva om men sen när jag väl var vid denna ruta så kommer jag fan inte på vad det var...


men en skitdag hare vart... asså jag orkar inte dra allt va.... men en sak ska jag dra
jag kte till willys förut o handlade cola och cigg de gick på 58 kr..... jag gav han 60 så jag skulle ha tillbaka 2... han hade inte två kr... så han sprang därifrån som ett fån stod jag där....
ah jag sa iaf till den andra kassörskan att säg till han att jag skiter i dessa 2 kr.... jaha sa hon o då gick jag till min bil... låste upp bilen o dör kom snubben springandes hallå du måste betala....
o jag bara men fan jag skiter i dom där två kronorna.. o han bara men du måste betala.... du kan intebara ta varor o gå typ....
o jag bara men fan jag hgar ju brottom o han tjatade på om att jag måste betala o även om jag har brottom kan jag inte bara ta med mig grejer utan o betala.... (skitpinsamt)
ja iaf till slut så kom han ju på juste du gavmig 60 kr o hör har du 2 kr.... ursäkta mitt fel men de hörde ju inte hela parkeringen dom hörde ju bara när jag blev beskyld för att vara snattare..... KUL???? NEJ

Kommentarer
Postat av: Thess

Det där var inte shysst alls av honom. Borde ha lite bättre koll...

2009-11-05 @ 21:52:00
Postat av: Sofia

shit va pinsamt! o ja mennar har han dåligt minne eller? så låmg tid kan d ju inte tagit att hämta 2 kr så man glämmer vad man skulle ha domk till ahha Tur att det löste sig till slut iaf! puuuuss

2009-11-06 @ 07:52:28
URL: http://mammaiia.blogg.se/
Postat av: sofia nr2 =)

Vilken jubelidiot!

Ta med bössan nästa gång du åker dit =p

2009-11-07 @ 11:47:24
URL: http://diamantmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0