fy fan så less

jag e så less på å åka handla kläder för jag hittar då fan ALDRIG någonting snyggt som passar mig vf ska vimmerby o hultsfred va så trisst för gick in på en affär förut o sa jag ska va snygg på en fest då erbjöd han mig en tunika till gamla tanter på 70 år fan jag lovar mina pansionärer har snyggare på sig än de han erbjöd mig :S fy fan så leeeee...
o vimmerby då???? storstad nej tack tråkigt som fan :S

men mit centrallås har komme nu så de e kul ska la sätta i de snart :P :D hoppas nu de håller ba :P :D
annars skiter jag la i de liksom....

ska te tobbe snart med shi vad jag saknar han :P :D

o jobbet e ju stenkul som sagt här är akutsjukvården vi gått igenom idag o testat o övat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0