fy fan sikken underbar helg

skulle ju jobbT MEN slapp de :P :D
så tobbe kom hit o så skulle vi mysapå tacos o film o tända ljus.... spontana som vi e så ändrades planerna o fia o bamse kom med barnen :D så de blev tacos för oss vuxna o lite te martin med o cassi tyckte inte sin grönsaksblandning var god alls :P :D så de blev halkfara på mitt golv  :P :D men tur e att d e två bra föräldrar som håller koll på barna :P så de va ingen som halkade på halkan :P :D o monster house tittade i på en barnskräckis som varken vi eller barna var så specce intresserade av  :P

sen så när dom åkte så tog tobbe o jag mig ett bad med tända ljus o mys pys.... :P åt lite godis o skulle kolla på film men ist låg vi ba o myste o pratade o somnade te slut :P hahaha.. men fan de va en udnerbar film.... idag har vi la ba hängt i soffan o kollat på bert :P :D hahahahahahaha

men fan o nästa helg bär de av o supa :P :D hos tobbe :P :D
fan vad kul de ska bli hoppas ba rickie o sofia pallar sig dit :P :D
vore ju kul o ses faktiskt.... o så vet jag inga fler som komemr mer än sofia o bamse o tommy tror jag jag hörde :P :D men får la se vikka som kommer :P :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0