halloj

sista dagen sista dagen för mig o slippa ta ut allt skrot. fy fan så jävla gött ju såååå skönt komma hem i eftermiddag sätta in allt skit o klart liksom. den där jävla chefen ska bara veta allt jag vet... mohahaha
men jag vet iaf den enda människan som har klagat nu o hon kommer iaf känna av de för hon jobbar på optikern här i hultsfred.... det kommer bli många folk som byter optiker :P :D

hm men nu så ere iaf så att kvällen var skitskoj umgicks lite med jonny och ina då var jävligt länge sen man såg dom :P :D

hm jag e sugen på fest eller jobba jobba natt igen vore underbart gutt : P:D haha men men
kommer nog få jobba som jag brukar igen nu när praktiken e slut....

neh ni nu måste jag fixa mig i ordning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0