jaha

mm jag har kommit till insikt med vissa saker
jag ska inte ta alla här men en e iaf att tobbe o jag vart ihop i 3 månader på fredag men eftersom jag planerat bort mig sj på fredag får jag göra mitt fredagsmys med han på LÖRDAG tack zilla pilla att du hjälper mig... nyfiket folk får ställa mig frågan som kommentar om vad det är så kanske jag berättar om jag känner för de :d men de kommer bli UNDERBART :D tror jag :D
iaf mys mys mys o romantiskt... underbart o va såååå kääääär

ja helgen har iaf vart riktigt kul sorry dock fia för jag inte kunne komme på fredagen...
men riktigt kul hade fia bamse tobbe o jag på lördagen :D o mumma sikken god mat vi fick shiiiiet... :D ska köpa mig en fritös d e bra o ha tror jag inte gott med pomme i ungnen eller får man la ta en jäkla gryta men d e ju fan ba jobbigt :P ah men iaf en sån då å tack för pommen jag fick hos er.... snälla människor som tänker på att jag inte äter päckelpotatis :P men riktigt kul vare o mkt intressanta faktorer kom fram :P :D

mm ja ni annat jag kommit fram te är att jag måste li klar med uvi arbetet o psykologin och kommunikation och läsa mina två fucking böcker innan provet shiiiiet v 46 e allt till eller 45 på psykologin :S inte kul alls.... men snart e jag klar underssköterska in my ass :D

hm ja ni vad fan mer ska man skriva nu då?
mamma får komma med lite mat igen snart fan har dålig med fantasie till olika maträtter nån som har förslag skriv gäääärna :D snabbt o gott helst men kycklingrätter kan jag så de räcker så få mig inte o laga ännumer kyckling nu :P hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0