jahopp

nu har man då jobbat natten.... skulle vart i virserum egentligen....
MEN som vanligt e chefer inte så smart så nu åker jag från hultsfred till vorserum för o sätta mig i jobbilen o åka tillbaka från virserum till målilla... e inte d sjukt??? hm ja men iaf i målilla ere iaf skitlugnt ingenting händer några simpla larm annars vare lugnt....
sen när jag kom tllbaka från målilla till virserum så vare så kallt ute att jag åkte på å skrapa rutan med fett med tråkigt :S men de får la gå.
o nu nu kan jag inte somna.. önskar tobbe var här eller jag hos han. känns alltid så tryggt o hemma på nå vis hos han så man vill bara ligga kvar o värma sig o mmm somna tryygt liksom. men nu sitter man uppe ist o kollar på en big film jag redan sett hundra miljoner gånger för den e så BBBBBBBBBBBBBB....
ska lägga mig ner i soffan nu o se om jag somnar

fan vet i fasen kyckling kottletter eller köttfärssås d e vad jag har o välja på idag. :S men vad fan ska man ta ah de återstår o se när jag vaknar sen :P :D

juste innan jag glömmer de med ett stoooooooooooooooooooooooooort grattis till lilla cassandra med som fyller 1 år idag. :D

Kommentarer
Postat av: Sofia

Tack för förslagen =) Idag blir det kotletter o då passar ju det förslaget du skrev med champinsås =)

2009-10-29 @ 10:41:41
URL: http://mammaiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0