svar på anonyma

detta kommenterade någon dum fjolla anonymt igår:

man får faktiskt inte ha piercingar inom vården då det samlas bakterier som fan, och det finns retainers som håller kvar hålen som de är. o man kan gömma de flesta. du som ändå varit piercare borde veta precis alla regler....



inom vården står det i hygienreglerna att sålänge man inte pillar på dom och dom e läkta så är det helt okej att ha piercingar....


"Örhängen, halsband och smycken i piercade hål kan användas om de inte hänger ner i arbetsfältet. Piercade hål ska vara läkta."

så är det faktiskt så du som nu visste dig vara så smart o vill va anonym så man itne ens kan svara på ditt meningslösa tal du kan ta dig i arslet....
mina piercingar e läkta o hänger inte i arbetsfältet alltså får man ha dom.... så de så dra åt helvete å låt mig vara ist ditt meningslösa aaaas....

TA REDA PÅ FAKTA INNAN NÄSTA GÅNG

Kommentarer
Postat av: Anonym

bli inte arg o skaffa retainers ifall du inte får ha d för chefen då

2009-10-17 @ 10:19:18
Postat av: lussan

klart jag blir förbannad vad fan hon kränkte ju mig vad fan.... hon säger ju att jag inte får jobb för mina piercingar men vad folk inte verkar vilja fatta som du o den därchefen e att ja redan har jobb o hon kränker mig i min personlighet och självbestämmanderätt.... men men

2009-10-17 @ 12:07:28
URL: http://pieps.blogg.se/
Postat av: AnniE

sorry jag inte komenterat innan(men jag läser) men ska bättra mig på at komentera..

och precis som du säger får du ha om det är läkt, då är det precis som ett par hål i öronen..

2009-10-21 @ 07:55:11
URL: http://cherione.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0