det var hemskt...

ja ni igår natt så jobbade ju jag sen åkte jag hem till mig åt frukost o gick till skolan. vid halv tre slutade vi.... gick hem gick o la mig somnade inte. blev hungrig.... gick upp åkte o handlade.... sen tog jag min kyckling o åkte till tobbe...
väl där kunde inte somna. jag tror klockan hann bli åtta innan jag väl somnade lite halvt vaknade dock till o från HELA TIDEN.... med andra ord ingen sömn på riktigt där heller... vid typ halvsovande till typ halv tolv så väckte mig tobbe o sa vi skulle gå upp å sova i sängen.. sagt gjort... trött??? nej heeelt klarvaken...
hm sjukt konstigt...
somnade iaf igen vid typ ett... då hade tobbe tryckt in mig i väggen tryckt in mig mer när jag bad han flytta och han flytade inte på sig ifrån mig så infryckt i en springa var jag plus jag fick ont i ryggen.
jag var dessutom så trött så jag såg allt två gånger en gång i orginal o en gång i en skugga som flöt framför från höger till vänster så flöt den fram o tillbaka...
fy fan det var hemskt mådde illa... vid ett som sagt somnade jag hm vaknade igen vid ett fick typ nån konstig grej i kroppen hur pigg som helst mådde fortfarande illa såg allt dubbelt hungrig som ett svin blev jag ju också.... svettades som fan först satt naken o svettades iaf. sen helt plötsligt blev allt supersvinkallt o jag bara frös rastlös var jag som sagt så gick fram o tillbaka mådde illa såg bara allt i ett orginal o massa skuggflyt framför mådde skit...
väckte till slut tobbe vid typ tre. som inte var särskilt pratsam. men klart vem e de mitt i natten. då började jag känna mig ootroligt ensam bortglömd o jobbig med allt var typ jättedepp.... efter drygt en timme till hade la tobbe börjat snacka med mig.... pratade om allt o inget kallt hungrig o illamående o allt. till slut gick de ju över som sagt var o vi sov kanske två timmar eller nått en kanske...
inte mer än en iaf.
sen upp pissigt trött som fan o till skolan fy helvete. men idag har jag iaf vart så trött så allt var fnittrigt.
hm tack tobbe att du fanns i natt tror jag hade fått värsta paniken annars o de vet vissa vad som händer om jag får panik... tobe fick för säkerhetsskull veta de i natt...:S

hm iaf satt o pluggade förut shit så pissigt tråkigt
nu äter jag smörgåstårta som tobbe bjuder på så kan itne skriva mer nu
grannen går förbi mitt köksfönster :P :D

Kommentarer
Postat av: Jennie

Tur att du hade Tobbe!



Gott med smörgåstårta ;)

2009-09-09 @ 21:53:33
URL: http://Http://nennsan.blogg.se
Postat av: Livets Diamanter

Tack för kommentarerna! =)



Hoppas man kan komma på din inflyttningsfest när du ska ha den =p



Kramar

2009-09-10 @ 09:13:18
URL: http://diamantmamman.blogg.se/
Postat av: Malin

Ja han är så jävla dum i huvudet, så jag ska ringa arbetsförmedlingen och prata med de för jag orkar inte ha det så här längre. men men ska iaf prata med han imorgon själv han ska inte fortsätta så här.

2009-09-10 @ 13:27:06
URL: http://jeffsflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0