fy fan

ibland känns mitt liv som en dålig berättelse eller som en mardrömm... allt är skitbra o sen vaknar man o allt gör ont.
jag vet i fan hur jag ska bete mig ens en gång i vissa situationer. alltså nu till exempel kämpa eller ge upp????
vänta o ge de tid eller bara chansa.
jag vet inte jag försöker skriva ner allt för o inte må skit över detta dock kan ingen hjälpa mig iaf....
du e så jävla vackr, underbra o bäst.... fy fan vad jag vill ha dig. jag tror jag chansar.
men fy fan kan inte någon bara ge mig ett tecken....
ah fy fan har ju alltid sagt att gud inte finns..... annars hade han gett mig ett tecken....

ah fy sitta här o filosofera vf gr jag de för ska ju snart köra bil.. shit då har man ju för mkt tid o tänka igen....
jag bara tänker o tänker men på helt fel saker...

ah fy faaaaaaen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0