fy fan så gutt

d e fortfarande en saknad men nu e den bra o lycklig. hoppas på de bästa o att d e långvarigt.

shit helgen var helt knasig... gick upp åtta på fredagen åkte till karlskrona.... kom hem typ 19. sen åkte jag o jobbade natten.... somnade åtta gick upp elva igen....
kunde inte sova mer...
åkte jobbade natten somnade åtta vaknade kvart över tio.... snark men inte trött var jag så jag kunde somna....
hopp åkte jobbade mellan söndag o måndag....
kom hem åt frukost
hämtade zilla åkte till skolan... gick i skolan...  lämnade zilla... åkte hem åt... sen kom mamma... pigg som fan var jag....
åkte te tobbe.... fortfarande helt jävla pigg... :P
somnade runt elva... då hade jag alltså vare vaken 35 timmar helt lycklig somnade jag o helt utmattad...
hahaha.... sen försov vi oss också....
lyckat :P :D
kul för er o veta....

förresten lite kul o veta vem som läser så ni som läser detta kan la kommentera med erat mamn :P

Kommentarer
Postat av: Sofia

Sofia =) aa fast de visste du nog innan ;)

2009-09-29 @ 22:40:30
URL: http://mammaiia.blogg.se/
Postat av: Sofia

Ja d är kul, funderar på o dra ut på det , så man göra någe kul nör man fyller iaf =) mjo d är tråkigt men fia ska ju ha fest så de löste sig ju ändå hehe

2009-09-30 @ 11:14:33
URL: http://mammaiia.blogg.se/
Postat av: sofia

Sofia nr2 ;)

Men du vet ju att jag läser =)



Kramar

2009-09-30 @ 20:53:09
URL: http://diamantmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0