fy fan

inget vill ju fan funka som de ska idag datan e slö som ett cp o hade jag inte vart snål som fan hade jag nog slängt den i väggen för länge sen.... inga sidor vill funka som dom ska o allt bara lägger av hela tiden. mobilen cpar den med o jag hatar ALLT som har med maskiner o göra att jag ns kan skriva e ett under frågan e kan jag spara???

jag tycker d e segt o skriva man får inge svar ju =( inge kommentarer men fan jag e eg inte mö bättre.... men om jag gav alla som jag läser en kommentar per inlägg skulle ni då kommentera mitt ah vad fan orka hej då!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Blondie

gumman.. inte din dag ida du.. men de kommer la hoppas vi. älskar dej. hoppas vi syns snart. just nu e ja ju bara hemma med UVI.. inte kul alls.. menmen.. kram på dej gummsan

2009-09-13 @ 13:00:17
URL: http://alltidtanefull.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0