lite fort

jaha ni.... nu har man ju flyttat in till lägenheten skitfin e den ju självklart den e ju min :D
tack zilla o tobbe för hjälpen mest tobbe såklart han ställde ju upp som fan för mig.... han skruvade ihop alla grejer...
sen ett jättestort tack till cimmie o emzan som kom med min tv och min soffa fett med gutt skön :D sen har ju skolan segatlite så df som allt gått lite segt faktiskt...
ska jobba på söndag också :P :D
d e iaf nice.. nu börjar lägenheten komma i ordning så ska la ladda upp lite kort sen när allt e exakt klart men gardiner har jag inte några än... eller ah jo i köket... men inge andra.... o sen så har jag inga blommor o inte heller några mattor.... kaktusar vill jag ha.... :D ah o lite annat med men gardiner mattor o blommor vill jag ha i inflyttningspresent...

funderar på å ha inflyttningsfrest den 11e
skulle va fett med nice :D

ilka vill komma????

hm men e iaf fett med nöjd med lägenheten :D

finns ju tajta platser till o sova över typ 3 st på sin höjd men går säkert fixa andra o sova hos om de behövs :D men bara skriv upp er vilka som ens vill komma :D så fixar vi de

ja iaf tbx till cimmie.... hahaha köpte halva min lägenhet av henne då va så de va lite skojsigt iaf så fett med nice vare o trevliga som fan var dom ju med :D

nej fan nu ska jag greja med det sista som jag hämtade från mamma idag
så d e ba till o resa sig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0