är det du`??

jag blir faktiskt irriterad på en sak och dennna sak är när man är ute o så träffar man nån o säger hej.. o man får till svar nej men hej är det du????
nej pucko jag e nån annan vad tror du... du e ju alltid du och jag e jag... kan inte vara annat än jag liksom.. skillnad om puckot iaf skulle säga nej men är det du lussan. då fattar man att den känner igen mig men är lite osäker men men...


sen funderar jag på hur fan jag kan göra av med 3000 sms i månaden jag menar nu har jag 170 kvar till restenav månaden o de får väl räcka men ajg får ju spara nu ju :S men egentligen 3000 sms i månaden d e ju bara 100 sms per dag och egentligen så e d ju bara 4 sms i timman om man skulle va vaken 24 timmar nu räknar vi med att vi e vakna 16 timmar ist för jag räknar nu med att jag e sovande 7 timmar per dag. det är ungefär 6 sms i timman då.... vilket betyder ett sms per tionde minut.... ett sms tar mig drygt 1 minut o skriva om ens det är alltså 6 minuters sms skrivande i timman och 96 minuter per dag eller per 16 timmars vakenhet.... det blir alltså 2800 (96*30) minuter i månaden det blir (2800/60 ( en timma 60 minuter)) det blir alltså 48 timmar i månaden som jag tillbringar med att skriva sms om man räknar så som jag gjort nu... det är sjukt ja jag erkänner det är helt sinnessjukt..... två dygn i streck sms jag o så har jag messat upp 3000 sms... om de nu tar mig en minut o skriva ett sms egentligen... men iaf vi räknar på det.... det är sjukt jävligt sjukt....

egentligen har jag även funderat på om man nu tar allt man äger och har och säljer det.... bara säljer av sig de kränger de för så mkt pengar som möjligt så fort som möjligt och bara flyttar bara drar..... o bor här och var och jobbar här och var... vad sker då??? är det någon som är på det.... eller är det bara en sjuk idee jag fick fr jag e skadad av allt smsande..... visst jag älskar mitt jobb jag har nu o så va men egentligen....????? vad mer mamma skulle jag klart sakna som fan men vad annars har man egentligen o lämna jobbet vissa vänner och mamma..... sen då?????
sjuk tanke men shiet så kul det skulle vara jobba arslet av sig nu under sommaren spara allt vad man äger o har o bara dra sen???? vilka skulle våga vara på?????

god natt.....///////lussan

Kommentarer
Postat av: Thess

Jag skulle personligen aldrig våga ta en sådan risk. Jag är för rädd för att det inte skulle funka. Men funkar det så.

2010-04-27 @ 17:23:37
URL: http://fairytailoflife.blogspot.com
Postat av: Jossan!

För det första..

Varje gång jag går in på din blogg och ser bilden på din orm ryser hela jag... Hemskt är det ...

Och för det andra!

De där med att sälja allt och dra !

Vänta ett tag .. Jag vill se om jag kommer någon stans med mitt liv vilket jag inte tror att jag kommer att göra här... Vänta lite så är jag på !

2010-04-28 @ 01:22:31
URL: http://disgrace,webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0